Wallee – Det beste veggfestet til iPad

Wallee ipad veggfeste

Wallee ipad veggfeste

Wallee er både et deksel for iPad samt en enkel og effektiv veggmonteringsløsning. Den lar deg bruke iPaden i hele huset ditt. Det er en av de beste monteringsløsningene som finnes, og den oser både på stil og funksjonalitet.

Når iPaden ble lanset, var en av mine første tanker hvor stilig det ville være å ha en iPad på veggen for oppskrifter, TV og video og matlaging. Jeg er ikke alene i mine betraktninger. I løpet av de siste månedene har flere veggmonteringsløsninger for iPad dukket opp.
Wallee er en nær perfekt løsning for å montere iPaden på veggen. Konstruksjonen er av høyeste kvalitet, med deler produsert fra solid plast og stål, og en design som snakker for seg, selv når den plasseres ved siden av iPaden.

Det er to deler til Wallee: Et velsittende deksel som har et kryss-formet hull i ryggen og deretter en kryss-formet brakett som iPaden monteres inn på.

Når braketten er montert på veggen fungerer Wallee perfekt, bare skyv iPaden (med dekselet) på braketten, vri og du er ferdig. Fastsettelsen er sikker og ikke på noe punkt trenger du bekymre deg for at din dyrebare iPad vil falle ned.

En av fordelene med Wallee over andre veggfester er at kryss-konfigurasjonen gir enkel veksling mellom liggende og stående stilling, og alt du trenger å gjøre er å vri. Dekselet og braketten har en sikringsfunksjon som gjør at enheten festes der den skal være inntil du fjerner den.

Når du har fått Wallee installert, vil du bli overrasket over hvor nyttig denne lille saken blir. Jeg har hatt min installert et par uker nå, og jeg bruker den daglig. Jeg ser på film mens jeg vasker opp, leser oppskrifter på Epicurious eller ser filmer fra Jamie Oliver når jeg lager mat o.s.v. Husk å bestille ekstra festebraketter, slik at du kan bruke den i flere rom.

Les mer om Wallee, eller bestill den her!

Posted on 24. juni 2011, in iPad and tagged , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar